Soz

Sen unutdun ama Ben unutmadim. Boş sozleri. Hepsini tek tek saydim. Ve anliğma yazdim, omur boyunca. Babamı kaybettikden sonra, herkez ne guzel davrandi, hepsi de geldi, birşey eksik kalmadi. Ama, sanki yillar sonra, acisi gitmiş zanetiyorlar. Gelip gitme yok, ihtiyaç varmi soran yok. Hepside unutmus gitmişler. Sanki acısı gitmiş saniyorlar. Birsey soyleyim sana, ve herkeze.. acısı gitmiyor arkadaş. Azalmiyorda. Şimdi, on yil sonra, anca dun olduğu gibi geliyor. Sanki Herşey obursugun olmus diye hatırlıyom. Ne bu acı ya. Herkez tek tek gidiyorlar. Zaten kimseyi Allah dan başka birisi lağzım deyilki bana. Ama oda aciyo. Burdayiz dediler, ne ihtiyacın varsa, Burdayiz dediler. Ama kimse sozunu tutmadiki. Babasizlik baska. Oğlan cocuğu nasıl baba arar, ornek alır. Kiz cocugu da arıyor babasini. Ne kadar yaşlanırsan yaşlan, aynı acı boyle kalar işte. Gitmezde, azalmazda.

Leave a Reply

